זו רק אני וה-Branding שלי

כן, זה הגיע גם אלי. לפני מספר דקות רכשתי גם אני בגאווה את הדומיין עם השם שלי, לא כי יש לי בהכרח משהו לעשות איתו כרגע, אלא יותר כי זה השם שלי ואני רוצה שהוא יהיה שלי, ושאם אני ארצה מתישהו לעשות איתו משהו – אני אוכל.

בקרוב www.limorbarenholtz.com יהיה באויר ואני אצטרך להחליט מה לעשות איתו בינתיים כשאני לא עושה איתו כלום. אולי לשים לו מן עמוד פתיחה זמני שיגיד שלום למי שמגיע בטעות לאיזור, או שאולי בכלל כן אשקיע בבניית עמוד או אתר קטן עם קצת יותר מידע ופונקציונליות, כזה שמפנה אנשים לכל מיני מקומות אחרים. אולי בכלל אעשה לו רידירקט (Redirect) בינתיים למקום אחר, גם זו שיטה של הרבה אנשים.

כך או כך אני מרחיבה את דריסת הרגל שלי ברשת, במקרה הזה עם אלמנט שנחשב דווקא די בסיסי – פשוט אתר עם השם שלי בתור שם המתחם. העניין הזה נחשב לאלמנט חשוב בתעשיית בקידום העצמי בימינו – לא בהכרח קידום האתרים אבל בהחלט הקידום העצמי. יצירת ה"שם" או המוניטין התרחבה לרשת, וכל אדם המעוניין שיהיה לו שם צריך אתר, כמו שלט, שימלא את הצורך הזה. יש אמנם הרבה פלטפורמות שמספקות אתרים קטנים בחינם, או ממש עמודי פרופילים על אנשים ועסקים, אבל אף אחד מהדברים האלה לא משתווה לאתר עם שם המתחם שלך – בהנחה והאתר פעיל ומעודכן כמובן. רק צריך להסתכל על ענקים כמו CNN – אם כתובת האינטרנט שלהם היתה משהו אחר מ-cnn.com זה היה לא פחות מפדיחה מבחינת המוצר (Brand).

אם כך, בינתיים יופי. כשאחליט מה אני רוצה לעשות עם הדומיין הנ"ל יהיה הרבה יותר טוב, זה בטוח. בינתיים אני מנסה להחליט איזו שפה בכלל תהיה שם, או יותר נכון – האם בא לי שכדי להגיע לבלוג שלי, כמה שלא יהיה מיותר, אנשים יצטרכו לכתוב את כל השם ושם המשפחה שלי בשורת הכתובת? יש לי חולשה לשמות מתחם קצרים, ולכן יש סיכוי טוב שאשיג לי עוד דומיין-שהוא ואשתעשע גם בו.

או בקיצור – תארזו, בקרוב עוברים דירה. שוב. 😉

עוברים דירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *